Asistența Medicală Critică

Îngrijirea critică este îngrijirea medicală pentru persoanele care au leziuni și boli care pun viața în pericol. De obicei are loc într-o unitate de anestezie și terapie intensivă (ATI). O echipă de furnizori de servicii medicale special instruiți oferă asistență 24 de ore pe zi. Aceasta include utilizarea de mașinării pentru a monitoriza în mod constant semnele vitale. De asemenea, implică, de obicei, oferirea de tratamente specializate.

Serviciile de îngrijire critică satisfac nevoile pacienților care se confruntă cu o stare de sănătate precară, care le pune viața în pericol - în special, în care organele sistemului vital sunt expuse riscului de eșec. Folosind tehnologii avansate terapeutice, de monitorizare și diagnostic, obiectivul îngrijirilor critice este menținerea funcționării sistemului de organe și îmbunătățirea stării pacientului, astfel încât leziunile sau bolile care stau la baza acestuia să poată fi apoi tratate.

Aceste servicii sunt furnizate de echipe specializate de profesioniști din domeniul sănătății în unitățile de terapie intensivă pentru adulți, unitățile de terapie intensivă pediatrică și într-o varietate de unități post-operatorii și de retragere. Astfel, unitățile de îngrijire critică joacă un rol esențial în spitalele de îngrijire acută. Dacă aceste unități sunt copleșite de o creștere bruscă în numărul de pacienți, unele intervenții chirurgicale sunt anulate, iar timpul de așteptare al serviciilor de urgență poate fi confirmat. Aceste servicii sunt atât scumpe, cât și limitate.

O asistentă medicală de îngrijire critică oferă îngrijiri specializate pacienților din unitățile de terapie intensivă ale unui spital care tratează pacienții cei mai grav bolnavi sau răniți, îngrijind nevoile zilnice ale celor mai vulnerabili. Pentru a performa eficient în această poziție, profesioniștii din îngrijirea critică necesită o pregătire specializată.

Asistenta medicală ideală pentru îngrijirea critică:

  1. Are abilități clinice, de evaluare, de comunicare și de observație puternice.
  2. Este un avocat pentru pacienți și familii.
  3. Este un lider care poate lua inițiativă, poate lua decizii dure de îngrijire a pacientului și poate accepta responsabilitatea pentru rezultate.
  4. Îi place să învețe de la ceilalți, precum și să predea.
  5. Se dezvoltă în schimbare și funcționează ca agent de schimbare.
  6. Poate servi ca manager, factor de decizie politică sau planificator strategic, dar este, de asemenea, o personalitate de tip A care dorește să fie acolo unde este acțiunea și unde are nevoie cel mai mult.
  7. Este încrezător, cu abilități puternice de gândire critică.
  8. Este întotdeauna vigilent, receptiv, eficient și organizat.
  9. Poate gândi și acționa autonom, dar funcționează bine și într-o echipă interprofesională.
  10. Este pasionat de serviciu și empatic cu pacienții și familiile.

Serviciul de suport și consiliere psihologică telefonică este disponibil tuturor asistenților medicali generaliști, moașelor și asistenților medicali din București. Pentru mai multe detalii privind programul de consiliere ne puteți scrie la psihoassist@oammrbuc.ro sau puteți accesa PSIHO-ASSIST: Serviciul de suport și consiliere psihologică telefonică și online pentru membrii OAMGMAMR filiala București

Suntem alături de voi!

Informații

imagine

Dragi colegi,

Asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali sunt expuși frecvent la diverși factori de stres, pentru care în regim obișnuit, au dezvoltat strategii de gestionare.

Cu toate acestea, situația de urgență, cauzată de răspândirea noului tip de coronavirus, accentuează nevoia de mobilizare pe termen lung a tuturor resurselor fizice si psihice, astfel încât strategiile obișnuite ale persoanei de a face față stresului profesional pot fi insuficiente.

De aceea Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, filiala București, a decis organizarea și lansarea Serviciului de suport și consiliere psihologică telefonică și on line - Psiho Assist, începând cu data de 06.05.2020.

Citește mai mult...

Vreau să știu despre...


EMC

Politica privind datele personale