Obținere Aviz anual

Pentru primirea avizului anual, membrii Filialei București a OAMGMAMR trebuie să prezinte următoarele:

  1. Certificatul de membru (original).
  2. Polița de asigurare de răspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională ("asigurare malpraxis"), valabilă pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie a anului pentru care se eliberează avizul (original și copie).
    1. Valorile minime ale riscului asigurat sunt:
      • echivalentul în lei al sumei de 10.000 euro, pentru asistenții medicali generaliști, moașele şi asistenţii medicali care îşi exercită profesia în unităţi sanitare cu paturi, centre de primiri urgenţe şi unităţi de primiri urgenţe, servicii de ambulanţă;
      • echivalentul în lei al sumei de 4.000 euro, pentru asistenţii medicali generalişti, moaşele şi asistenţii medicali care îşi exercită profesia în unităţi de medicină primară, ambulatorii, cabinete medicale individuale, laboratoare;
      • echivalentul în lei al sumei de 2.000 euro, pentru asistenţii de farmacie, asistenții medicali specialitatea igienă şi sănătate publică şi asistenții care îşi desfăşoară activitatea în instituții/ secţii de medicină legală.
    2. Asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali care exercită profesia în regim independent ca persoană fizică independentă sau titular de cabinet individual de practică independentă, echivalentul în lei a sumei de 20.000 euro.
  3. Adeverință de salariat (valabilă 30 de zile, cu menționarea salariului de bază și dacă este cazul a plății lunare pe statul de plată).
  4. Raportul per salariat din Revisal, datat şi ştampilat de angajator; (În cazul schimbării locului de muncă, de la locul de muncă anterior se vor prezenta documente care atestă încetarea raporturilor contractuale (decizia de încetare contract individual de muncă + adeverință vechime sau raport per salariat, adeverință de vechime voluntariat, decizie încetare contract ca persoană fizică independentă și declarație de venituri depusă la Administrația Finanțelor Publice, noul contract de muncă, după caz)
  5. Dovada realizării celor 30 credite EMC aferente anului anterior celui pentru care se solicită eliberarea Avizul anual.
  6. Dovada plății la zi a cotizaţiei de membru OAMGMAMR, pentru membrii cărora nu li se reține lunar pe ștatul de plată;

NOTĂ: Asistenţii medicali generaliști, moașele și asistenții medicali pensionari, care îşi continuă activitatea profesională, vor depune şi certificatul de sănătate fizică și psihică pentru obținerea avizului anual.



Eliberare Aviz pentru anul 2021

Vă reamintim că până la 31 decembrie 2020 puteți depune documentele pentru obținerea avizului pentru anul 2021.

Membri filialei care își încarcă toate documentele în contul personal de pe site (Autentificare), la sectiunea Avizare, până la data de 31 decembrie 2020, vor primi aviz pentru perioada 01.01.2021-31.12.2021, dacă îndeplinesc toate condițiile de eliberare a acestuia.

Vă rugăm să respectați toate instrucțiunile de mai jos și vă recomandăm să urmăriți tutorialul. Urmărește tutorialul.

Etape pentru obținere aviz

  • completarea cererii de eliberare a avizului (click aici pentru model cerere) și scanarea acesteia,
  • scanarea documentelor necesare eliberării avizului anual
  • încărcarea cererii de eliberare a avizului și a tuturor documentelor în secțiunea Avizare, din contul d-voastră personal de pe oammrbuc.ro Autentificare

În cazul în care ați încărcat documentele și acestea apar încărcate în cont, la secțiunea Avizare , înseamnă că sunt în curs de prelucrare, urmând să primiți un mail în care vi se va comunica următoarea etapă pentru finalizarea procesului de emitere a avizului anual ( suma de plată, cod IBAN, eventuale documente lipsă, etc). Vă atragem atenția că începând cu data de 19.12.2020, documentele transmise la adresa de email secretariat@oammrbuc.ro nu vor fi analizate și nu veți primi vreun răspuns sau aviz.

Menționăm că filiala București a OAMGMAMR are peste 26.000 membri activi, care solicită avizare în aceasta perioadă, de aceea vă rugăm să așteptați emailul cu lămuririle pentru emiterea avizului.

Vă asigurăm de sprijinul nostru, dar vă rugăm încă odată să respectați instrucțiunile de mai sus!



Informații

imagine

Dragi colegi,

Asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali sunt expuși frecvent la diverși factori de stres, pentru care în regim obișnuit, au dezvoltat strategii de gestionare.

Cu toate acestea, situația de urgență, cauzată de răspândirea noului tip de coronavirus, accentuează nevoia de mobilizare pe termen lung a tuturor resurselor fizice si psihice, astfel încât strategiile obișnuite ale persoanei de a face față stresului profesional pot fi insuficiente.

De aceea Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, filiala București, a decis organizarea și lansarea Serviciului de suport și consiliere psihologică telefonică și on line - Psiho Assist, începând cu data de 06.05.2020.

Citește mai mult...

Vreau să știu despre...


EMC

Politica privind datele personale