În atenția membrilor Filialei București a OAMGMAMR

  • Începând cu data de 15.05.2020, accesul membrilor în sediul OAMGMAMR filiala Municipiului București se va face  doar în baza programărilor efectuate telefonic sau prin intermediul adresei de e-mail secretariat@oammrbuc.ro, cu respectarea tuturor măsurilor de prevenire şi control al infecţiilor aplicabile pe durata Stării de alertă în contextul situaţiei epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2.

    Pentru a evita aglomerarea și așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului sau în fața clădirii vă rugăm să respectați ora programată, să nu vă prezentați însoțiți de minori sau de alte persoane, să aveți la dumneavoastră toate documentele necesare scopului pentru care ați solicitat programarea și să respectați toate regulile de conduită și acces în interiorul clădirii.

    Regulile de conduită și acces în interiorul clădirii (click aici pentru reguli)

  • Eliberarea Avizului anual se face în continuare electronic, prin intermediul adresei de e-mail secretariat@oammrbuc.ro,  unde membrii Filialei București vor trimite în format pdf (scanat) documentele necesare eliberării avizului anual și cererea pentru eliberarea avizului anual (click aici pentru model cerere).

    După verificarea cererii și a documentelor trimise de solicitant, dacă acestea îndeplinesc condițiile legale de obținere a avizului, Filiala București a OAMGMAMR îi va trimite avizul solicitantului prin e-mail, în format pdf.

    Originalul avizului va putea fi ridicat de titular după expirarea măsurilor pentru prevenirea răspândirii coronavirusului și reluarea activităților cu publicul sau în baza programării prealabile;

  • Plata cotizațiilor de membru se va efectua prin transfer bancar în contul RO91BREL0002001509790100 Libra Internet Bank - Sucursala Crângași;
  • Înscrierea de noi membri și eliberarea certificatelor de membru se face conform prevederilor legale în vigoare, solicitantul având obligația ca în prealabil să trimită în format pdf (scanat) pe adresa de e-mail secretariat@oammrbuc.ro, cererea tip de înscriere completată, semnată și datată, împreună cu copia documentelor necesare obținerii Certificatului de membru.

    După verificarea cererii și a documentelor trimise de solicitant, dacă acestea îndeplinesc condițiile legale se va elibera Certificatul de membru. Originalul documentului va putea fi ridicat de titular în baza programării prealabile.

  •  
  • Eliberarea adeverințelor în vederea angajării, se face electronic, prin intermediul adresei de e-mail secretariat@oammrbuc.ro,  unde membrii Filialei București vor trimite în format pdf (scanat) documentele necesare eliberarii și cererea pentru eliberarea acestora. După verificarea cererii și a documentelor trimise de solicitant, dacă acestea îndeplinesc condițiile legale de obținere a adeverinței, Filiala București a OAMGMAMR îi va transmite adeverința solicitantului prin e-mail, în format pdf.
  • Toate acțiunile de Educație medicală Continuă care presupun participarea/prezența fizică a membrilor (ex: cursuri, manifestări științifice, conferințe, etc.) rămân amânate/suspendate urmând a fi reprogramate la o dată care va fi stabilită și comunicată ulterior, în funcție de restricțiile impuse de autoritățile naționale;
  • Continuăm să rămânem aproape de membrii noștri și să ne desfășurăm activitatea la cel mai înalt nivel posibil în condițiile date, toate resursele noastre fiind canalizate pentru asigurarea continuității activității;
  • Au fost stabilite reguli specifice de dezinfecție în sediul nostru și au fost inițiate proceduri de separare a personalului prin stabilirea unui program de lucru în vederea atenuării riscului de infectare a întregii echipe;
  • Angajații care în anumite situații, prin natura activităților, sunt obligați să interacționeze cu membrii, aplică protocoale de distanțare socială și de igienă bazate pe instrucțiunile autorităților de sănătate publică.

Măsurile de prevenție sunt esențiale pentru evitarea contactării virusului, iar tratarea cu responsabilitate a situației actuale de la nivel național este vitală pentru noi toți, dar mai ales pentru membrii OAMGMAMR, care prin natura activităților profesionale se află cu toții în prima linie.

Vă rugăm să vă desfășurați activitățile profesionale, respectând toate procedurile și protocoalele și să luați în considerare recomandările Organizației Mondiale a Sănătății și Ministerului Sănătății din România.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

 

Aveți grijă de sănătatea dvs. și protejați-i pe ceilalți!



Regulile de conduită și acces în interiorul clădirii

  • Accesul se face în mod controlat, doar în baza programării, astfel încât la fiecare ghișeu să fie permis accesul unei singure persoane;
  • La intrarea în sediul OAMGMAMR filiala Mun. București, se va măsura temperatura corporală, utilizându-se în acest sent un termometru digital non contact, care măsoară temperatura de la o distanță mai mică de 5 cm.
  • Accesul în clădire va fi permis doar persoanelor care poartă mască de protecție și a căror temperatură corporală, măsurată la intrarea în incintă nu depăşeşte 37,30C. Persoanele care nu poartă mască de protecție, prezintă temperatură peste 37,30 C sau refuză să li se ia temperatura nu vor putea intra în clădire.
  • Atât la intrarea cât și la ieșirea din sediul OAMGMAMR filiala Mun. București, toate persoanele au obligația să utilizeze Dispenserul cu soluţie, pentru dezinfectarea mâinilor.
  • După intrarea în clădire toate persoanele au obligația de a respecta distanța de 2 m față de ghișeu și față de orice persoană cu care se intersectează.
  • Circulația în clădire se va face doar coform indicațiilor, în principal pe scările de acces, cu respectarea măsurilor de distanțare fizică de cel puțin 2 m.
  • Liftul se va utiliza de o singură persoană.
  • Staționarea pe holuri, scări sau în alte spații este permisă doar cu respectarea măsurilor de distanțare fizică de cel puțin 2 m.
  • Interacțiunea cu salariații care desfășoară activitățile de lucru cu publicul nu va depăși 15 minute, cu excepția situațiilor speciale, cu respectarea măsurilor de distanțare fizică de cel puțin 2 m.
  • Pentru completarea și semnarea diverselor documente se vor folosi instrumente de scris proprii.

imagine

Dragi colegi,

Asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali sunt expuși frecvent la diverși factori de stres, pentru care în regim obișnuit, au dezvoltat strategii de gestionare.

Cu toate acestea, situația de urgență, cauzată de răspândirea noului tip de coronavirus, accentuează nevoia de mobilizare pe termen lung a tuturor resurselor fizice si psihice, astfel încât strategiile obișnuite ale persoanei de a face față stresului profesional pot fi insuficiente.

De aceea Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, filiala București, a decis organizarea și lansarea Serviciului de suport și consiliere psihologică telefonică și on line - Psiho Assist, începând cu data de 06.05.2020.

Citește mai mult...

Vreau să știu despre...


EMC

Politica privind datele personale